Blå Himmel & Fjärilar i Magen

Varför har jag fjärilar i magen? Idag skulle jag ta sovmorgon, trodde jag ja, vaknade som ett spjut och var jätte pigg. Varför vet jag inte? Finns nog många anledningar. Jag ska snart pysa iväg och ordna lite saker så jag får lite ordning o reda på mitt liv igen. Har så sjukt mkt att ta tag i hela veckan så jag vet inte ens vart jag ska börja. Ok men jag måste börja nånstans och göra nånting. Hehe. Resten får falla på plats så småningom, orkar inte stressa igenom mina dagar då blir sakerna ändå bara halvdant gjorda och jag får göra om allt.

I min mage snurrar det runt underbara fjärilar, vart de kommer ifrån, det har jag ingen aning om, men de får mer än gärna stanna där ett tag. Jag behöver något som piffar upp mig om dagarna och det verkar vara ganska lyckat.

Nu ska jag ta och byta ut morgonrocken mot lite ordentligare kläder och pysa till mötet som börjar strax. Ha en underbar dag så länge alla söta korvar.. =)..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har glömt att nämna att vi hade Kramkalas innan jag flög.. Saknar dig redan gumman min...

2008-08-19 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0