AnkKäft

Fan fan fan tiden bara springer iväg.. Hallå stanna... Kan någon stanna tiden?? Haha.. Jag vaknade åtta för att hinna göra en massa massa saker innan jag skulle iväg i eftermiddag.. Tror ni jag har hunnit? Nej precis.. Jo jag har hunnit göra en del men det finns massor kvar.. Åhhhh

Vill någon vara min assistent och hjälpa mig uträtta saker o ting?? Skit skoj jag lovar.. Dessutom ingenting betalt.. hahaha..

Blubb blubb.. nu måste jag fortsätta. Ha en trevlig dag alla korvar.. Ett roligare inlägg kommer snart jag lovar.. =))

Det var inte skoj... Folk anklagar mig för att ha EN RIKTIG PUSSMUN... EN ANKMUN?? Hmm.. vart är världen på väg??

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men åhh stackare.. Du har världens finaste mun/läppar gumman..=) Lyssna inte på de grisarna..

2008-08-27 @ 11:56:34
Postat av: Patirk

Vissa kan inte ta en komplimang alltså...

2008-08-27 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0