*Snyft, Snyft, & Atchoooooooooo...*

Jaha vad har hänt nu då??? Inte speciellt mkt faktiskt.. Bara varit hemma och varit sjuk.. Allting var toppen kände inte alls av att jag var på väg att bli dålig eller dylikt.. Senast jag bloggade var i söndagskväll.. Då var allt toppen.. Efter att Sabina kommit över på en nattcigg så bestämde jag mig för att försöka gå och lägga mig lite tidigare för vi hade bestämt att vi skulle vakna sju och bränna lite fett... Som vanligt så fungerar inte mina "Nikki-försöker-sova-tidigt-planer".. Antingen dyker någonting upp eller så kan jag helt enkelt inte somna när jag lägger mig.. Tur som jag har så inföll båda sakerna i söndesnatt..*katastrof*

Äntligen somnade man och klockan ringde tio i sju.. *Fuck that orkar inte vakna, Nikki somnar om*
Sabina ringer.. Nikki svarar och pratar i sömnen och somnar om igen.. Sabina ringer igen vart fan är du..haha.. Nikki studsar upp.. Vi var VÄLDIGT duktiga.. Brände fett i nästan två timmar tror jag... Kändes jätte skönt.. Bestämde mig för att vakna tidigt varje morgon för att göra det... Vad händer när man väl tänker vara lite duktig.. JO MAN BLIR SUPERSJUK.. Va i helvete liksom... Varför just NUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!

När vi var ute o traskade så kom vi nästan vilse.. hahaha.. gick en massa vägar och såg en massa hus ja aldrig sett i hela mitt liv.. trodde fan aldrig ja skulle se mina bejbs mer..hhahaha.. för desto mer vi gick desto mer intrasslat blev det.. Men Hallå.. det är Nikki.. hon hittar alltid ut..hahahahaha..yeah right... Vi tog en sväng in i skogen.. Va fan händer inte då.. JO NIKKI BLIR BITEN AV EN JÄVLA APA PÅ HUVUDET... så nu har hon en FET bula.. FORTFARANDE.. Jävla Apa.. alla säger till mig att det inte var en apa.. Jag vet ja menar inte bokstavligen en apa.. Men kallar han/hon/den/det för jävla apa när den bet mig så det fick bli apa ändå...haha.. störd jag vet.. Har ju feber.. Bränt hjärnan.. Mamma trodde hon bränt maten men nej det var bara jag..ahhahahaha...


Nikki måste måste måste måste måste måste måste bli frisk...
Nikki ska ska ska ska ska ska ska ska ska ska ska ska festa i Malmö...
Nikki vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill träffa *censur*.....



image14


Det ser inte så ljust ut på Pompom valp sidan.. *tår i ögat*
Pga att jag är sjuk så blev det inget titta på valpar så nu är dem tingade allihopa..*Snyfta*
Förhoppningsvis så är det en till som är dräktig.. Om det nu finns en orange tik som jag vill ha så har jag förmodlingen första tjing.. Detta är verkligen inte mitt år i år asså.. Hatar 2007.. ingenting går som jag vill.. allting blev fel ända sen i Januari.. Vad ska jag säga.. Som tur är har halva helvetet gått förbi och bara halva kvar?????






- Still thinking about you night and day.. I can´t help it.. I don´t want 2.. But there is nothing I can do about it...
Det är kanske så här jag bearbetar att gå vidare?? Tänka på dig o sakna dig o våra stunder... Ett framsteg jag har gjort är att inte höra av mig fast jag tänker på dig och saknar dig... Det är kanske ett litet framsteg men det är ett STORT för mig.. För det är verkligen jättesvårt och jätte jobbigt.. Även om jag försöker hitta på saker som får mig på andra tankar så dyker du ändå upp från ingenstans alltid... Även om det är jobbigt så är jag glad.. För jag vet att känslorna för dig verkligen är äkta.. Det var inte bara impuls och bullshit... Du finns verkligen i mitt hjärta... Ett söndrigt hjärta.. Kanske en dag kommer det bli helt igen... Kanske.... kanske... kanske... Kanske inte..

Kommentarer
Postat av: nookie

ja, har varit här innan & kommenterat.
nä men i måndags så drunknade min killkussin i Eskilstuna i en sjö då han fiskade.
De var såna rör som drog ner han och han kunde inte ta sig upp, såna rör suger åt sig smutts så dem är kraftiga.
så han var under vattnet ett dygn, och hittades död dagen efter av familjen..
han blev ba 25 år så ah ! mår inte riktigt så bra =/ ..
hur är det med dig självdå? , :)

2007-05-24 @ 11:57:43
URL: http://nookiie.blogg.se
Postat av: Nalle

var det verkligen en apa som bet dig gumman??
hehe =)

2007-05-24 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0