Saknaden Tar FÖR Stor Platzzz...!!!

Har haft en lugn Söndag idag.. Haft lite tid för mig själv och funderat på ett och annat.. Var ganska deprimerande men ändå nyttigt... När det blev alldeles för mkt ringde jag Emma... Hon frågade om vi skulle grilla och mysa.. Hade egentligen ingen lust.. Ville bara bädda ner mig och gömma mig för alltid.. Men jag reste på mig iaf och klädde på mig och mötte henne... Efter lite bråk, många om och men så blev det att alla vi traska ner o handlade för att grilla iaf.. =))) Mumsigt var det.. O mysigt.. O skönt o komma ifrån... Sen kom en cyklandes Johanna också.. Ni lyckas alltid få mig på bättre humör och få mig på andra tankar för stunden och det är så jävla skönt.. Är såååååå tacksam att jag har er, vet inte vart jag hade tagit vägen annars...



Dagens ÄCKLIGASTE var när Jonas precis hade grillat färdigt mår mat och vi fick det på tallrikarna och PRECIS skulle äta så kom några polare till honom... In på gräsmattan kommer en HUND och SÄTTER SIG FRAMFÖR OSS OCH SKITER PRECIS NÄR VI SKA STOPPA GAFFELN I MUNNEN... ÄCKLIGT JOOOO TACK!!!!!

En äkta vän är den som....
ser att du är ledsen fast du inga tårar fäller...
pratar FÖR dig och inte OM dig...
älskar dig som du är, inklusive dina felsteg...
vet vad du tänker fast du sitter tyst...
står på din sida och stöttar dig fast du gjort fel...
vet att du är kär FAST du tom förnekar det för dig själv... =)))




 





Världens sötaste dotter hon tillhör Emma och Jonas.. När jag satt o kollade på när Emilia sprang runt o lekte fick jag en tanke att jag önskar jag kunde göra som i Click.. Hoppa fram några kapitel i mitt liv.. Där det var dags för att stadga sig och skaffa barn o hela paketet.. Hade varit så underbart just nu för jag känner mig så jävla ensam i denna stora världen.. Jag går vilse varje dag...



- Det är så otroligt jobbigt och smärtsamt att sakna dig... Tänk om allting kunde vara som förut... Jag önskar jag kunde göra mer än vad jag har försökt... Men det är inte så lätt när jag är ensam... Du säger att det nog kommer bli bra nångång men du vägrar hjälpa mig på vägen utan låter mig försöka helt själv... Om det verkligen finns mirakel så vill jag se ett snarast... Jag orkar snart inte mer...  Jag saknar att få Krama dig..



image7


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0