Nya Vändningar I Livet Kanske???!!!

Efter regn kommer alltid sol sägs det ju... Men nu har solen varit framme ett tag och nu kommer regnet fram ett tag.. Konstigt nog så vände det för mig.. Jag borde ha mått bra när solen var framme och bli deppig när regnet kommer för så brukar det vara.. Men när vädret var som finast så mådde jag som sämst... Men det var ändå bra för mig.. Fick rensa igenom tankarna och tänka igenom vad som har hänt dem närmaste månaderna.. Jag har ju egentligen bara gömt mig från sanningen och önskat att jag vaknade en dag och allting bara var en jävligt hemsk mardröm.. Men hur man gör så springer sanningen ikapp en.. och då SMÄLLER det.. I Tårar.. Men det var ändå nyttigt för mig, fick en helt annan syn på saker och ting nu helt plötsligt, allt kom som en smäll och nu är Nikki tillbaka i verkligheten igen.



image8




Idag har jag varit i stan o fikat lite o umgåtts o myst. Fixade mina naglar. Så nu är jag lika GLAMMIG som Mizz Piggy ovan och dem är äntligen hela igen, hade tappat en nagel och det var så skabbigt. =)
Efteråt åkte vi och käkade. Sen bestämde vi att vi skulle köra till Petab och kolla på blommor. Ville köpa Orkideer men hittade dessvärre inga fina..*snyft* Ville ha Citrusträd till mamma men dem var jätte skabbiga. *snyft igen*


Mina tårar

Tårar Små Och Söta,
Tårar Stora Och Blöta,
Tårar Kommer Alltid Fler,
Tårar Rinner Alltid Mer
Mina Tårar Rinner När Ingen Ser...



*Igår pratade vi rätt länge för första gången sen allt hände. Emellanåt kändes det som förut men ibland sa du saker som gjorde mig osäker o fick flashbacks. Idag pratade vi länge. Hade jag inte varit iväg hade vi pratat hela dagen antar jag. När jag kom hem igen skulle vi snacka i 15 min men det blev ju ÖVERMKT mer än en kvart.. Men jag klagar inte. =) Ska inte ta förhastade slutsatser och bli för glad helt i onödan igen för snart kommer det en oväntad spark igen. Tar ett steg i taget. Tiden och ödet får bestämma helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0