Nya Steg.. Nya Framgångar...!!!

Nu är beslutet taget.. Mitt beslut.. Nu skiter jag i vad han tycker o tänker o vill och vad som kommer ske i framtiden.. Jag orkar inte vänta mer.. Jag orkar inte kämpa mer.. Jag önskar honom Lycka till med sitt liv så går jag vidare... Nu har jag bestämt mig och så kommer det att vara... Imorgon är det en ny dag och då är det nya tag i Nikkis liv...
När klockan blir 00.00 i natt så kommer jag lägga allt som hänt innan bakom mig... För nu har verkligen allting blivit alldeles för mkt... Om ingen tar mitt liv ifrån mig så kommer jag själv att göra det.. Även om jag stått ut med mkt så finns där en gräns där jag känner att jag verkligen inte orkar vakna på mornarna längre och slänga på ett leende på läpparna...


Nu har det gått sex månader..
Där jag har låtsas må jättebra varje dag framför folk...
där jag har gömt mig för sanningen..
jag bara hoppas på att allt kommer lösa sig en dag och bli normalt igen...
Men inget löser sig av sig själv...
Ingen kan lösa det åt mig...
Jag måste ta tag i allt själv..
Jag måste hjälpa mig själv att gå vidare..



 

- Idag gav jag dig sista chansen att göra ett beslut... Att verkligen spotta ut allting du hade inom dig när det gäller oss.. Som vanligt så är det två steg fram o sen två steg bak.. Vi kommer aldrig någonstans med detta.. Vi hamnar alltid tillbaka till ruta ett... Så nu går jag vidare.. Sakta men säkert... Som jag säger till dig hela tiden.. Det kanske blir bättre med tiden, det kanske aldrig blir bättre... Du säger självklart det blir bättre.. Vi får ge det lite tid bara.. Men just nu orkar jag inte.. Det som sker det får ske.. Jag orkar inte hoppas och kämpa mer.. Maybe one day.. Maybe one day baby...



 


Kommentarer
Postat av: nookie

det där med att "gå vidare" kan vara pain in the ass ibland , ursäkta mitt ordspråk :P haha

2007-05-18 @ 13:29:31
URL: http://nookiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0