Jävla Velande.. Fram & Tillbaka...

I torsdes träffade jag Levana en snabb sväng.. Hon är ju den nya underbara våfflan i mitt liv.. haha.. Söta Alizza växer så det KNAKAR om det ju... När jag ser Levana och Alizza längtar jag tills den stunden i mitt liv faktiskt.. Men som sagt.. Efter 25 har vi ju sagt.. Så det är 5 år till.. Fick ett kuvert med ett jättesött kort på Alizza, det var en inbjudan till hennes DOP... Blev glad... =) Så nu ska man fundera på vad man kan köpa till henne.. Det tråkiga är att jag är såååå dålig på presenter.. Allt jag kommer på har dem redan.. Surt... Ska lägga in lite bilder på pinglan nedan...

Alizzaaaaaaaaaaaa!!!!

  



Jag vet verkligen inte vart jag har dig någonstans... Ena stunden är allting som i paradiset... andra stunden är allt normalt.. tredje stunden är allt bara skit... Hur vill du ha det egentligen???


Jäkla smsande under arbetstid..haha

N skriver: Hej! Tack för idag. Kul o träffa dig igen. Vad hittar du på nu då? Vad ska du göra imorron vill du kanske se film?
J svarar: Hej. Jag kollar Tv och funderar på vad jag ska göra idag. jag har andra planer imorgon tyvärr.. men vi kan ju höras om hur vi ska göra nästa vecka med visningarna. Så får ni ha de så kul ikväll.
N skriver: VA? Hade du inga planer idag?Då hade du kunnat stanna ju, varför sa du inget? Kör tillbaka =)
J svarar: hehe nja hade det varit närmare så kanske men jag e ganska trött faktiskt.
N skriver: Kom igen. Snälla.. Jag lagar god middag till dig imorron.. =) *Mutar J*
J svarar
: Hehe din lilla mutare där. Tyvärr jag e tråkig o trött jag pallar inte idag. Men vi kan se nästa helg kanske..
N skriver: Vad hände med min spanking jag skulle få idag förresten? Nästa helg? Då kan vi ses allihopa.  Vill du ha den omtalande överraskningen med porriga kläder som vi tjatat om så länge eller vill du bara ha middag? Fy fan va jag har ont i benen. Sprungit ihjäl mig. Tagit hand om 60 gäster helt själv. Den andra nya servitrisen är döö sölig och hon hatar mig redan. Haha. Tur jag bara hjälper till här när det är kris annars hade hon nog dödat mig med blicken. Nu ska jag bli full på jobb för jag ska smaka nya viner och här spottas det inte om det inte är äckligt.. haha
J svarar: Fan va jobbigt med så mkt att göra men det är bra träning=). hehe ja jag glömde väl din spanking. Om vi nu ses nästa helg så blir det bra med middag o hur ni vill klä er e upp till er=)
N skriver: Ok men då skiter vi i det då då. =D Du är sååå dööö rädd att jag ska våldta dig. Men du kan vara lugn du har inga förmåner längre. haha..

Tog fan hundra år o få dem meddelanden..haha.. Iofs jag jobbade.. Men ändå.. =)
Känner man oss och vet hur allting ligger till och läser mellan raderna så förstår man innebörden av det jävla smsandet.. Vart vi egentligen vill komma fram.. Men istället för att prata klarspråk så pratar vi i slalom och drar in allt annat..

När jag träffade dig i fredes igen så var det blandade känslor...  Jag var både glad, arg och ledsen.. Glad att jag fick se dig igen efter allt som hänt... Arg för att *censur*... Ledsen för att det var så stelt mellan oss.. Framför varandra låtsas vi som inget har hänt.. Men innerst inne vet vi båda vad det är som pågår och är försiktiga.. Jag vet att allting tar tid.. Men jag vill inte ha det så här längre.. Jag orkar inte längre.. Det gör sååå fruktansvärt ont.. Och tänk OM det aldrig blir bra igen??? Tänk om tiden inte läker alla sår???



-Som sagt när jag bestämmer mig för att ge upp och inte orkar mer.. Så får ja andra signaler från dig.. Läser man mellan raderna så förstår man.. Försiktiga är vi båda två... Du har skadat mig.. jag har skadat dig.. Kommer vi någonsin hitta tillbaka till det vi hade från början??? Eller kommer vi alltid ha det så här??? I want my miracle sooooooon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0