Jag Börjar Leeeeeva Igen...

I fredes var jag och kollade på Pompom valpar med Jeppe... Dem var sååå dööö söta... Jag har sagt att jag ska ha en orange tik.. Helt plötsligt följde en svart hane efter mig hela tiden.. När vi skulle hem hoppade han in o satte sig i min sko o skulle följa med hem tyckte han.. Jag frågade henne hur gammal den var då sa hon att HAN är åtta veckor och får lov att FÖLJA med hem direkt om jag ville... Hur fan kan man motstå en sån underbar hårboll.. Men Jeppe tittade på mig och sa nej nej nej gumman vi ska hem nu och utan valp.. Anledningen var för att jag har sagt jag vill ha en orange och en tik.. Han var ingenting av mina önskemål.. Men han var döö fin ändå.. Men men jag höll mig iaf.. Hon har ju andra valpar men dem var så små så man såg inte hur dem kommer bli.. Får vänta helt enkelt.. o kika vidare.. Men jag vill ha en Pompom NUUUUUUUUUUUUUUUU.....


image13


Efter jag hade kommit hem så visste jag fan inte vad ja skulle göra.. Ahlam hade ringt natten innan o ville vi skulle festa ihopa i Malmö.. Ja ringde sjuke Johanna o övertalade henne att följa med.. Hon hade ingen lust för hon mådde inte bra.. Men vem är nummer ett på att övertala.. JO JAG..hahaha.. Allting bestämdes i sista sekunden och jag stressa bokstavligen ihjäl mig.. Väl framme i Malmö ringde ja Ahlam.. Tro fan hennes mobil hade dött.. Och hon hade INGEN LADDARE för den hade hon glömt på jobb... Efter typ en timme fick vi tag på henne.. Visste inte vart hon bodde har aldrig varit i den nya lägenheten.. Kvällen kändes bara som skit för allting var så jävla stressigt o oplanerat... Men oplanerade saker brukar bli bäst i slutändan.. Väl hemma hos henne tog vi det lugnt o drack lite vin o snacka skit.. lärde känna hennes kärlek.. han var trevlig som fan... sen skulle vi traska vidare o sätta oss på möllan o möta dem andra.. kom på att jag skulle ringa min bästa polare o fråga vad han skulle göra.. alltid när jag är ute i malmö så ska antingen han också ut eller så springer vi bara förbi varann... iaf jag ringde honom och min ängel var också på väg till möllan samtidigt som vi... när ja precis kommit fram o satt mig ner där ute ser ja hela gänget på ingång.. han gick förbi mig som vanligt.. ringde honom o skrek så sa han fan vart är du..ja står framför dig sa jag..han såg inte mig när han stod på trappan o tittade ut över folket..hahahaha...
Jag och Ahlam splittrades som vanligt.. Hon hittade sina vänner och jag hittade mina.. Johanna hängde på mig och vi var med min polare och hans kompisar.. Dem skulle också till Choklad.. Först sa han äsch där är tråkigt men vi sticker dit ändå... Stack dit fick nästan problem vid dörren.. Som vanligt har man inte åldern inne nånstans men ja klarade mig som vanligt..hihi... Väl därinne var det ganska glest men klockan var bara strax över ett... Vi gick till baren o sen satte vi oss.. Efter en liten stund spelade dem skit bra musik o vi hade tappat bort killarna..Sen kom dem trippandes från rökrummet ut till dansgolvet.. Så skulle vi också dit o fula oss... Helt plötsligt var det packat med folk.. Dem kom från ingenstans.. vart vi än dansade hade vi en massa killar som omringade oss.. helt skadat.. min polares polare var ändå ballast..hahaha.. såååå dööööö roligt hade vi...
Äntligen kom Ahlam efter nårra hundra timmar... En timme innan stängning pallade ja inte dansa mer.. Gick o köpte mig lite vatten o tog det lugnt med min kära mobil.. Kom fram en massa typer o började snacka.. Körde stenhårt med "Har du sett min ring på fingret jag är förlovad".... Mådde inget vidare ville bara bli lämnad ifred...

Hade en MEGA KVÄLL... Har mina vänner att tacka det för... *love you girls and guys*

Kvällens sjukaste snack:

Kille till Johanna: Vet du om att hon är förlovad? *Pekar på mig*
Johanna till Kille: Ja hon är förlovad med mig..
Kille till Johanna: Ja men hon du kramar då? *Pekar på Ahlam*
Johanna till Kille: Ja men hon är vår älskarinna...
Kille höll på att tappa hakan...hahahaha...

Samma kille till min Bästa polare: Krama inte henne hon är förlovad ja skulle precis lägga in en stöt..
Polare till samma kille: Jag vet hon är förlovad med mig..
Samma kille till polare: Neah hon är ju förlovad med henne.. *pekar på johanna*
Polare till kille: Ja men jag är förlovad med henne.. *pekar på mig*.. sen är hon förlovad med henne *pekar på johanna* som är älskarinna med dem *pekar på ahlam*
Kille: fattar ingenting och skriker fan va ballt.. älskar många relation...hahahahah...

Nikki till polare: Vi brukar alltid porrdansa ihop ju har du blivit rädd för mig eller..
Polare till Nikki: Nej men ser du inte som alla är på dig.. Vill inte få dig att se billig ut.. Du är min high class hoe som ingen kan få...hahahaha...
Nikki till polare: Du han killen är snygg.. Vad heter han??
Polare till Nikki: Du får inte göra ngt.. Han ville mäka på dig men jag sa att du är för high class för honom att han skulle gå och kamma sig...
Nikki: Snyft...

Polare till Nikki: Gumman vart ska du och Johanna sova inatt??
Nikki till Polare: Hos dig.. *ler*
Polare till Nikki: Jaa jag har stor säng men jag klarar inte av två tjejer på fyllan...
Nikki till polare: Lugnt baby du är ingen kompis med förmåner...
Polare till Nikki: Ok snyft... ja sover naken...
Nikki till polare: lugnt finns täcke..
Polare till Nikki: Tänk om jag råkar dra bort täcket under natten o anacondan visar sig.. Springer du då?
Nikki till Polare: Neah lugnt ja kommer inte kunna se honom utan förstoringglas ändå... hahahahaha

Ahlam till oss: Fan jag är skit hungrig vill ha en korv
Vi till Ahlam: Men fan vi köper korv vi är osså hungriga
Ahlam till oss: Går inte det står somalier där dem får inte se mig äta gris
Jag till Ahlam: Jag skiter i dig jag ska ha korv
Ahlam till oss: ok jag med vi köper
Ahlam beställer HOT DOG framför somalisk kille..
Somalisk kille frågar Ahlam: äter du gris
Ahlam till somalisk kille: nej det är vegetarisk korv.. hahahah
Ahlam beställer till oss igen framför somalisk kille: TRE HOT DOG TACK...hahaha
Vadå diskret.. Ehhh nej..

På Lördagen hade alla vi en mysdag med film o täcke o tv o kuddar o filtar o cigg o skit snack... Sååååå gött...


-Fast jag hade mega roligt och verkligen kom på andra tankar så spökade du i mitt huvud då och då... Men som sagt jag har besämt mig för att bearbeta detta och gå vidare.. Sakta men säkert.. Som sagt.. Det som sker i framtiden det får ske.. Men just nu orkar jag inte mer.. Jag vill leva igen, må bra igen och komma på fötter igen... Jag saknar dig fruktansvärt mkt och alla stunder vi hade ihop.. Det var jobbigt att befinna mig i Malmö men inte få träffa dig eller prata med dig.. men det är bäst så.. Det var jobbigt att inte höra av sig.. Verkligen.. Men jag klarade det.. vart vi än gick eller skulle göra så påminde det om dig... Men som sagt jag kan inte gömma mig från det.. Sanningen kommer ifatt mig.. Får lära mig att leva med det.. Tiden läker alla sår som du sagt right????

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahahaha konversationerna övan dödar. hahah "ja hon är förlovad med hon o jag med henne sen dem e deras älskare " hahahaha :D

2007-06-28 @ 05:42:20
URL: http://vikice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0