Förvirrande Tankar...!!!

Allting är så förvirrande just nu... Varför gör du så mot mig?? Varför visar du mig en ljus sida och sen visar du mig en mörk sida?? Varför ger du mig falska förhoppningar gång på gång?? När jag är inställd på att verkligen GE UPP så visar du mig en gullig sida och får mig att tveka och börja om från början, när allt sen känns bra då vänder du det igen genom att visa mig din osäkra sida... Vet du vad du egentligen vill själv??? Jag vet inte.. När jag tror att jag vet hur JAG vill göra då kommer du in som världens gulligaste och förstör allting.. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket att det gör sååååå ont...

Jag saknar...
dina kramar
dina pussar
dina kyssar
din närhet
att känna mig trygg i din famn
att ligga i din säng o bara kramas o glömma att det finns en värld utanför
dina underbara ögon som får mig att känna mig så lycklig när du tittar på mig
att känna på dina tatueringar o dina muskler
ditt skratt
när du försöker hålla dig vaken för att nanna mig till sömns före
att få höra baby från dig
ditt eviga eeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwww
D I G...!!!




-En sak är säker. Hur ofta jag än säger att jag ska och hur ofta jag än tror jag kommer ge upp så kommer jag innerst inne aldrig ge upp dig... Jag bara lurar mig själv och vill gömma mig från mina riktiga känslor, som bara blir starkare och starkare för varje dag som går... Jag väntar fortfarande på mirakel och jag kommer nog alltid och vänta på den och aldrig kommer kunna ge upp dig till hundra procent... Utan dig känner jag mig så fruktansvärt ensam, speciellt på nätterna när jag ska sova och tankarna bara förföljer mig och jag inte kan somna...
 

image9

Kommentarer
Postat av: Nalle

hej Nikki, hur mår du?? du låter väldigt deppigt =(

2007-05-10 @ 12:27:10
Postat av: NikkiLicious

Heeeeeeeeeeeeeeej Nalle.. Läääääängesen... Nikki gris saknar dig jäääääääääättemkt..=))))) Hur är läget??? Jag mår väl sådär.. Berg och dalbanan är tillbaka... Hänt JÄTTEMKT sen vi pratade sist.. But that´s my life I guess.. But I will not give up finding what I really deserve.. A perfect life.. =)

2007-05-10 @ 22:25:45
URL: http://nikkilicious.blogg.se
Postat av: Nalle

hej på dig gullet, ja det var längesen, Nalle har också saknat min gris Nikki alot =)) jag mår bara bra tack, jag har haft mkt att göra på sistone därför, jag försökte ringa dig häromdan men jag kom inte fram, du har tydligen bytt nr =)) men vet du vad, maila mig under detta email adress [email protected] och skriv ner ditt nya nr så ska jag ringa dig nån dag och prata lite, saknar din sköna skånska lite grann faktiskt hehe =))

2007-05-10 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0