Uppe Med Tuppen

God morgon mina gurkor...Idag var jag uppe med tuppen klockan halv fem.. Så härligt.. Eller inte.. Bläää.. Kommer vara på salongen i tretton timmar.. Örrrrrrrrrrk.......!!!!!! Hade min första kund klockan halv åtta. OKEY LIKSOM.. hahaha..

Internet strular, perfekt, vi som har bokningssystem via internet.. Bingo... ahaha..

Vad fan är det med mig och konstiga tågmänniskor asså.. Ohhh får panik.. Imorse var jag jätte trött och ville liksom bara dööööööööö... hahahaha.. Så kommer där en tjej och sätter sig bredvid o luktar konstigt.. Sluta vara överkänslig sa jag åt mig själv typ.. sen gäspar hon mig i huvet hela tiden och borstat tänderna hade hon nog fan inte gjort heller.. Så jävla ofräscht.. En sak att gäspa med öppen mun, men fan gäspa någon annan rakt i huvudet.. Ohhhhhhh... Efter jag vet inte hur många ggr fick jag säga till henne.. "URSÄKTA MIG MEN JAG TYCKER DET ÄR RÄTT OFRÄSCHT ATT DU GÄSPAR MIG I HUVUDET" Apskalle........

När jag stiger av tåget så känner jag en konstig lukt fara genom mina näsborrar, jävla inbillning trodde jag. Men NEJ.. På andra sidan gatan stod en bil och rensade BAJS.. Så det STANK BAJS I HELA STAN... Snacka om att kräkas..

Nu ska jag äta min frukost och se framemot mina timmar här..haha.. såå mys.. MEN POSITIV NIKKI POSITIV.. =))

Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


 


Kommentarer
Postat av: Catti

Snuttan! håller om

Vi ska snart smita ifrån allt vad jobbigheter heter o skaka på rumpan, leva gott o bara ha kul!!!! weeei

Ska precis till att ringa chefen. o se äta. Killar är fan segare än vi tjejer i MÅNGA avseenden!!! jag vill ha min Lunch!!!



Puss på dig stump

2008-11-20 @ 13:45:03
Postat av: Helena

tack så mycket =) trodde att det var självklart att jag hade gjort bloggen själv =) mm ska gå in och titta och se om det finns något spännande =)

din sida var inte så dum den heller =)

2008-11-20 @ 14:44:32
URL: http://helenayourstone.blogg.se/
Postat av: vaxjomalmros

hej hej, tack för kommentaren. ja jag har gjort den själv. har bara gjort två ändringar :P annars är den som alla andras! kan hjälpa dig om du vill :)

2008-11-20 @ 18:02:00
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0