Tomt & Tomt

Kan man bli mer än tom?? Går det?? Just nu känner jag mig så tom. Jag försöker vara positiv men jag har tappat min gnista. Jag är så besviken på folk. Jag känner mig så.. Jag vet inte.. Jag har inga ord.. Jag försöker vara glad och försöker lägga allt negativt bakom.. Men på något sätt så är det inte äkta och då hinner det negativa ikapp mig.. Vart har alla mina tjejer tagit vägen?? Vad har hänt??

Igår på vägen hem från salongen så tänkte jag på P.. Saknade faktiskt honom.. Var ett halvår sen han flyttade utomlands.. Och vi har inte pratat på ett tag.. När jag kommer hem så hade han skrivit till mig på msn.. Sånt sammanträffande.. Han var så urgullig mot mig.. Jag smälte nog i någon sekund..

Jag saknar mina vänner så otroligt mycket.. Alla bor lite överallt o ingenstans och man är så upptagen med sitt eget liv att man inte har tid för varann längre.. Man skjuter fram på allting och innan man vet ordet så har man inte hörts av på ett halvår..

Mitt hjärta.. Min allra bästa vän.. Mitt liv och mitt allt.. Han flyttade till Milano för ngt år sen.. Han är som en stjärna, syns inte alltid men finns alltid där för mig. Jag vet inte hur många gånger jag hade gjort allt för att ha honom vid min sida istället.. Han följer mitt liv och han vet allt.. Han finns alltid där.. När farmor hade gått bort så flög han hem bara för att finnas där för mig.. När jag har haft det som tuffast har han alltid varit den första som funnits där för mig.. Aldrig någonsin har han gjort ngt för mig för att själv vinna på det.. Allt har han gjort för min skull, enbart min skull.. Marcus du är mitt allt, du är bäst och jag älskar dig så jävla mycket!!! Tvivla aldrig någonsin på det!!!

Ohh vet inte vad det är med mig.. Jag vill inte må såhär.. Jag vaknade upp på fel sida helt enkelt.. Jag känner mig så besviken.. Känns som allt runtomkring mig bara är så falskt, bara en fasad, bara på låtsas.

I have 2 find a way out.. För att just nu vill jag bara lägga mig ner och gråta något så fruktansvärt mycket och bara inte finnas till...


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ohh darling.. Jag visste att det var någonting som itne stod rätt till. Jag får såna konstiga känslor och tankar när inte du mår bra och det slår aldrig fel. Jag tänkte ringa dig igårkväll men visste inte om du sov eller inte. Du är också mitt allt, och jag älskar dig mer än något annat. Vet inte vad som är fel men det låter inget vidare, det får inte bli värre. Du får komma och gömma dig hos mig älskling.. Ska på ett möte snart.. Sen ringer jag, om du itne svarar kommer jag bomba dig så du vet.. ;) Puss i tusen

2008-11-26 @ 10:58:54
Postat av: Sessan is bride to be

Tihi, jag såg den på torget... var så söt så jag var ju bara tvungen att köpa den =)

2008-11-26 @ 11:06:32
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Sötnos... usch va jobbigt det där måste kännas. Så kände jag för några år sen. Det är då man bara tittar på sin mobil mitt i natten och undrar "vem fan ska jag ringa?" Kände mig så tom, inga vänner, ingenting...



Det är svårt att växa upp, det är svårt att vara vuxen. Just nu vet jaginte om jag älskar eller hatar det. Men så många som växer ifrån varandra, alla träffar den där "någon" och blir helt upptagna av sina liv... folk jobbar, folk flyttar! Jag säger som P Sawyer säger i OTH "People always leave"...



Ush, det här skiulle vara ett pepp-inlägg, sorry... Hoppas du hittar din väg ut! KRAAAM

2008-11-26 @ 11:10:13
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Catti

Hoppas att du vet att du kan ringa när som och hur som!

Kramas

2008-11-26 @ 14:20:26
Postat av: therese

jag vet hur det känns o vara besviken :(

2008-11-27 @ 19:39:49
URL: http://yummidownonthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0